טיפול רגשי לילדים: תנאי הצטרפות למטפלים

פסיכולוגים ומטפלים רגשיים לילדים המעוניינים להצטרף לאתר אקספרטס כמומחים, נדרשים לעמוד בדרישות הקבלה שלנו שיפורטו בדף זה.

מכיוון שתחום הטיפול הוא תחום רחב עם הרבה אזורים "אפורים", ביצענו מחקר משלנו והגדרנו דרישות סף לקבלת מטפלים רגשיים שיוכלו להציע את שירותיהם באתר שלנו.

למרות כל הרצון הטוב, לא לכל מי שמציע את שירותיו כמטפל רגשי בכלל, ומטפל רגשי בילדים בפרט, יש את הניסיון, ההכשרה והידע הדרושים כדי לסייע לילדים (ולהוריהם) בהתמודדויות המאתגרות בפניהם הם ניצבים.

עבור ההורים עצמם, זה כמעט בלתי אפשרי לסנן ולבחון בעצמם את מיומנויותיהם של מטפלים רגשיים פוטנציאליים שיתאימו לילדיהם.

לכן, החלטנו ליישר קו ולקבוע סטנדרט קבלה בלתי מתפשר למטפלים. בכך אנו חוסכים להורים את תהליך הסינון והחיפוש המייגע ומאפשרים בחירה של מטפל רגשי מתוך נבחרת של מטפלים ומטפלות מיומנים ומקצועיים שעומדים כולם בדרישות הקבלה שלנו. בנוסף לבדיקות הקבלה, אנחנו מבצעים בקרת איכות שוטפת ע"י פניה יזומה להורים וקבלת חוות דעת אישית.

מי יכול להעניק טיפול רגשי לילדים?

מטפלים רגשיים בילדים הם אנשי מקצוע טיפוליים, שלמדו את תחום הטיפול בילדים באופן ספציפי ומקיף, לדוגמה פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאלים בעלי תואר שני עם הכשרה טיפולית וכדומה. קיימת חשיבות לתואר אקדמי, קיום קורסים ייעודיים מתאימים, הכשרה מעשית תחת פיקוח מקצועי וניסיון מעשי מוכח.

נציין שיש כיום מטפלים רגשיים ממגוון גישות המציעים את שירותיהם, שככל הנראה לא עונים לתנאים שלנו ואנחנו מתנצלים על כך שאנחנו לא יכולים לקבל אותם לאתר. מאחר ומדובר בתחום רגיש וחשוב, אנחנו רוצים להבטיח אמות מידה מקצועיות בלתי מתפשרות עבור הפונים שלנו.

דרישות הקבלה למטפלים רגשיים בילדים:

1. מטפלים בעלי תואר שני ממוסד אקדמי מוכר, בתחום טיפולי רלוונטי (פסיכולוגיה קלינית/התפתחותית/חינוכית, עבודה סוציאלית במגמה טיפולית הכוללת פרקטיקום, טיפול באומנות, טיפול בתנועה, ביבליותרפיה וכו'), אשר עברו במהלך לימודיהם הכשרה מעשית ספציפית בעבודה עם ילדים תחת הדרכה של איש מקצוע מוסמך בתחום והם בעלי רשיון תקף בתחום עיסוקם.

2. מטפלים שסיימו את שלב ההתמחות הנדרש בכדי לעבוד כמטפלים מומחים ובעלי רישיון מומחה מטעם משרד הבריאות  (במקצועות הדורשים רישיון)

3. סך הכול דרוש ניסיון של לפחות שלוש שנים בטיפול בילדים (שלוש שנות הניסיון יכולות לכלול בתוכן ניסיון שנצבר כחלק מתהליך ההתמחות ו/או הפרקטיקום).

תהליך הקבלה: תו האיכות של Experts

תהליך הקבלה כולל ראיון אישי, בדיקת רקע, בדיקת ההסמכות והרישיונות, התעודות, פרטי המדריכים שליוו אתכם ומידת הסמכתם ופרטי ממליצים. נשוחח איתכם, עם הממליצים ועם חלק מאנשי הקשר שהעברתם. במידה ותהיה התאמה, נשמח לצרף אתכם לאתר.

לאחר ההצטרפות נפנה להורים שהפנינו אליכם, על מנת לקבל את חוות דעתם. מטפלים בעלי חוות דעת בעייתיות – יוסרו מהאתר.

תו האיכות שלנו מספק לגולשי האתר שלנו שקט וביטחון שהילדים שלהם נמצאים בידיים מקצועיות, מיומנות, מנוסות ומומלצות.

פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומטפלים רגשיים – נשמח לשמוע מכם!

אם אתם עומדים בתנאים שפורטו בדף זה ומעוניינים להצטרף לנבחרת המומחים שלנו, אנא צרו עמנו קשר  ונשמח להכיר ולבדוק המשך עבודה משותפת.

*אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן את הדרישות בהתאם להכשרות המשתנות בשוק ולחוות דעת מקצועיות שיתקבלו אצלנו.

 

עודכן בתאריך: 10 בינואר 2023

דילוג לתוכן