הדרכת הורים פרטנית עם מדריכות הורים מומלצות

אם אתם חווים קשיים בהורות, התלבטויות או חילוקי דיעות בין ההורים – כנראה שהגיע הזמן לפנות לאיש או אשת מקצוע. הדרכה הורית מקצועית תעניק לכם כלים להתמודדות עם הקשיים, חיזוק והכוונה. לכל אלו עשויה להיות תרומה עצומה לאורך זמן למשפחה כולה.

כל ילד וכל משפחה חווים אתגרים שונים. הדרכת הורים פרטנית מאפשרת לכם לשתף בסיפור הייחודי המורכב שלכם ולבחון ביחד את דרך ההתמודדות המתאימה לכם ולילדכם.

התהליך מאפשר שינוי ניכר ומהיר יחסית בתקשורת ובאווירה המשפחתית. כבר לאחר מספר קטן של מפגשים תרגישו שינוי חיובי.

בוחרים חכם. מומחים עם תו איכות

בדיקות רקע מעמיקות

כל המומחים באתר
בעלי השכלה והסמכה
על פי התנאים שהגדרנו

נסיון מוצלח מוכח

לכל המומחים נסיון
מעשי רלוונטי והמלצות
שאימתנו אישית

ראיון אישי

עם כל המומחים
קיימנו ראיון מקיף
והתרשמנו לטובה

בקרה שוטפת של חוות דעת

ענת שלנו לא מפסיקה
לתשאל לקוחות ולוודא.
(גם איתכם היא תדבר)

פסיכולוגיות, מטפלות ומדריכות הורים מומלצות:

יהודית אוליבר
מדריכת הורים למתבגרים, ילדים ופעוטות
מדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך, מומחית בהדרכת הורים למתבגרים, ילדים ופעוטות ובהדרכת הורים לילדים עם קשיי קשב וריכוז ו/או לקויות למידה.
ורד סנדק
מדריכת הורים מוסמכת
מדריכת הורים מוסמכת. עובדת עם הורים למתבגרים וילדים מגיל 6. טיפוח תקשורת מיטיבה בין הורים לילדים, התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז, ליקויי למידה ובעיות התנהגות. נסיון עשיר בתפקידים בכירים במערכת החינוך, M.A במנהל החינוך
אסנת גרתי
פסיכולוגית קלינית מומחית ומנהלת מרכז גרתי לטיפול רגשי ברעננה
פסיכולוגית קלינית מומחית לילדים ונוער ומנהלת מרכז גרתי לטיפול רגשי בילדים ונוער ברעננה. במרכז גרתי טיפולים רגשיים מגוונים ומטפלים מנוסים ואיכותיים, וכן אבחונים והדרכות הורים
ריקי מרקביץ יעקבס, פסיכולוגית קלינית מומחית
פסיכולוגית קלינית מומחית, טיפול בהפרעות קשב
פסיכולוגית קלינית מומחית, טיפול בהפרעות קשב בילדים ומבוגרים, וכן טיפול בחרדות, הדרכת הורים, ויסות רגשי, דימוי וערך עצמי, מערכות יחסים ומשברי חיים
לרשימת כל המומחים להדרכת הורים לחצו כאן >

איך לבחור מדריכת הורים מומלצת?

כאן ב Experts הגדרנו תנאי קבלה למדריכי ומדריכות הורים. כל מדריכות ההורים שתפגשו כאן עונות על תנאי הקבלה: לכולן תואר אקדמי טיפולי או ייעוצי מתאים, הכשרה מעמיקה במוסד מוכר, התמחות ונסיון מעשי. אלו מהווים את הבסיס ההכרחי להדרכת הורים מקצועית.

מעבר לכך, אנו מקפידים לוודא את שביעות רצונם של הורים אחרים. אנו מבצעים בקרה שוטפת מול הפונים על מנת לוודא את שביעות רצונם מפגישות בהדרכה ומשאירים באתר רק את המדריכות העונות על הציפיות.

אנחנו ממליצים לכם לבחור את מדריכת ההורים שמתאימה לכם מבחינת רקע, נסיון, גישה טיפולית ותקציב.  בין נשות המקצוע, תפגשו כאן מומחיות בעלי הכשרה ונסיון טיפולי עם ילדים (פסיכולוגים ועו"ס), אליהן מומלץ לפנות אם אתם חשים שקיימת בעיה רגשית או נפשית אצל הילד.

כל מדריכות ההורים באתר מקיימות גם פגישות אונליין לנוחותכם. בדפי המדריכות תמצאו יומן בו תוכלו לתאם ישירות פגישה במועד שנוח לכם. ניתן לקבוע פגישה ראשונית לא מחייבת ואחריה להחליט לגבי המשך התהליך.

שאלות ותשובות נפוצות

  • מחקרים הראו כי הדרכת הורים בגיל הרך מהווה כלי טיפולי יעיל. הדרכה כזו מומלצת מאוד כיוון שהיא יכולה להביא לשינוי חיובי בזמן קצר יחסית.

    ההדרכה מעצימה את ההורים ואת מקומם במשפחה, מסייעת בבניית סמכות הורית ומחזקת את ההורות.

  • גיל ההתבגרות הוא שלב מעבר חשוב ומכיל קשיים שונים הקשורים למעבר מילדות לבגרות:

    • הרצון לעצמאות אל מול התלות בהורים
    • הרצון להתבלט בלימודים ובחברה
    • יצירת זהות ייחודית אל מול הרצון להשתייך ו"להיות כמו כולם"
    • מפגשים ראשונים עם בני המין השני, אהבה ראשונה ואף אהבה נכזבת
    • התמודדות עם השינויים הפיזיולוגיים והרגשיים שבאים בעקבותיהם ויוצרים קונפליקטים הקשורים לדימוי הגוף, לדימוי עצמי ולגיבוש הזהות המינית.

    זוהי תקופה סוערת בפני עצמה, שלעיתים יכולה להוביל למצוקות רציניות.

    הדרכת הורים למתבגרים מאפשרת להורים למתבגרים או לילדים רגע לפני גיל ההתבגרות לרכוש כלים יעילים וגישות בונות שיעזרו לילדיהם לעבור את התקופה הגועשת הזו בשלום.

    היא מיועדת הן למצבים נורמטיביים לגיל זה והן למצבים שחורגים מהנורמה כמו בעיות בדימוי הגוף הגורמות להפרעות אכילה, בעיות התנהגות אצל ילדים ונוער העלולות להתפתח לעבריינות, דיכאון או חרדה שעלולים להחמיר ואף להוביל לאובדנות.

    הדרכת הורים למתבגרים יכולה לשמש לכם כלי חשוב ומשענת יציבה כדי שתוכלו לתמוך בילדכם בצורה הטובה ביותר בשלב מעבר חשוב זה בחייהם. התהליך מאפשר שינוי ניכר ומהיר יחסית בתקשורת ובאווירה המשפחתית. כבר לאחר מספר קטן של מפגשים אפשר להבחין בתוצאות החיוביות.

  • על שאלה זו יוכלו הפסיכולוגית או מדריכת ההורים לענות לכם לאחר שיחה או פגישה ראשונית.

    ככלל, קיימים מצבים בהם הדרכת הורים היא יעילה ומספקת גם ללא טיפול לילד. כך בין השאר אצל ילדים בגיל הרך, עד גיל 5-6, אצל ילדים גדולים יותר שמסרבים להגיע לטיפול, או אצל ילדים עם בעיות התנהגות בבית הדורשות בעיקר ייעוץ והקניית כלים להורים. ההורים לומדים איך להתמודד עם התנהגות הילד ולסייע לו בהתמודדות שלו.

    במצבים בהם כן מתקיים טיפול רגשי לילד, עפ"ר הוא מלווה בהדרכה הורית: הפסיכולוג נפגש עם הילד אחת לשבוע, לומד את אישיותו וצרכיו הטיפוליים, ובמקביל פוגש את ההורים ללא הילד פעם או פעמיים בחודש: במפגשים אלו, המטפל מקבל מההורים מידע שעוזר לו להבין טוב יותר את התמונה השלמה ומספק להם עיצות להתמודדות עם הילד בבית בהתאם להכרותו עם הקשיים והצרכים של הילד. השילוב של טיפול רגשי לילד והדרכת הורים מניב תוצאות מטיביות.

עודכן בתאריך: 2 במאי 2023

דילוג לתוכן