טיפול פסיכולוגי בחדרה

צוות המטפלים המנוסה של מרכז אתרוג בחדרה מתמחה במתן טיפול פסיכולוגי מקצועי למבוגרים. המשימה שלנו היא להציע חוויה טיפולית קשובה ומותאמת המקדמת גילוי עצמי, צמיחה והתחדשות. אם אתם חווים קושי ומחפשים טיפול פסיכולוגי באזור חדרה והסביבה, פנו אלינו.

הטיפול הפסיכולוגי במרכז אתרוג מתאים לכל מי שחווה חרדה, דיכאון, טראומה או אתגרים אישיים אחרים.

 

הטיפול הפסיכולוגי בגישה הדינמית חוויתית EDT ו-AEDP מתמקד בחוויות הרגשיות שלנו, הן בעבר והן בהווה, אשר משפיעות באופן משמעותי על רווחתנו הנפשית. טיפולים אלו פועלים על פי העיקרון כי ריפוי יכול להתרחש באמצעות חקר וביטוי של רגשות בסביבה טיפולית בטוחה ותומכת.

בנוסף, אנו מציעים במרכז אתרוג טיפולי "אחד על אחד" מקצועיים במגוון גישות, החל מטיפולים פסיכו-דינאמיים קלאסיים קצרים וארוכי-טווח ששמים דגש על חקירה של דפוסים וקונפליקטים לא-מודעים העומדים בבסיס הסבל והכאב הנפשי, ועד טיפולים קוגניטיביים-התנהגותיים קצרים וממוקדי פתרון.

נעים להכיר: מרכז אתרוג בחדרה

אתרוג הוא מרכז לאבחון וטיפול פסיכולוגי. כל אנשי המקצוע שלנו הינם בוגרי תואר שני לאחר התמחות ובעלי ניסיון רב בתחום הטיפולי. הצוות עובר הכשרות מתמשכות ואנו מתגאים במסירותנו למצוינות בטיפול נפשי.

הטיפול אצלנו מתקיים באווירה מכבדת ונעימה, תוך התכווננות מרבית לצרכים הייחודים שלכם. אנשי המקצוע שלנו נמצאים בזמינות מלאה, עם אפשרות למגוון רחב של טיפולים פסיכולוגיים והתערבויות.

למי מיועד הטיפול אצל פסיכולוג ומתי מומלץ לפנות אלינו?

מרכז אתרוג מציע מענה טיפולי למבוגרים המתמודדים עם מגוון אתגרי חיים:  

  • חרדה ומתח: אם אתה נאבק כל הזמן בחרדה ולחץ, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא דרכים בריאות יותר להתמודד.
  • דיכאון: עבור אלה שחיים עם תחושות מתמשכות של עצב, חוסר תקווה או אנרגיה נמוכה ומחפשים תקווה לימים בהירים וטובים יותר.
  • טראומה: התמודדות עם טראומה בעבר יכולה לאתגר ולהפריע לחיים בריאים ושלמים בהווה. המטפלים שלנו כאן כדי לסייע בהתמודדות עם הטראומה וחיזוק החוסן האישי בדרך לצמיחה מתוך הקושי.
  • בעיות בזוגיות/במשפחה: בין אם אתם חווים קונפליקטים בזוגיות או במשפחה המורחבת, אנו מציעים תמיכה וטיפול משפחתי/זוגי.
  • מעברי חיים: שינויים משמעותיים בחיים, כגון פיטורין, גירושין, רילוקיישן או שינויי קריירה, יכולים להיות מערערים. אנחנו כאן לתת לך גב כדי לצלוח את המעברים האלה בעוצמה ובחוסן.
  • אובדן ושכול: לאבד מישהו/משהו יקר זה מכאיב ויכול לגרום זעזוע לזהות ולתפיסה העצמית, עד כדי מצבים מתמשכים של חוסר תפקוד. טיפול במרכז אתרוג יסייע לך לעבד את האירועים המצערים ולהמשיך הלאה בחייך בצורה מסתגלת יותר.
  • קשיים בהורות: להיות הורים זו משימה מאתגרת שאף אחד לא מכין אותנו אליה. במרכז אתרוג אנו מציעים הדרכות הורים במטרה להקנות להורים שביניכם כלים יעילים לשיפור דרכי החינוך והתקשורת שלהם עם ילדיכם.
  • קשיים בינאישיים: דפוסי התנהגות וחשיבה שמושרשים בנו עמוק יכולים להוביל, שלא באופן מודע, לקשיים וקונפליקטים חוזרים ונשנים בתוך מערכות יחסים עם אנשים אחרים. טיפול בגישה פסיכו-דינאמית במרכז אתרוג יסייע בזיהוי והתרה של הקונפליקטים הלא-מודעים שעומדים בבסיס הקושי הבינאישי.
  • חקירה עצמית: לפעמים כולנו זקוקים למרחב בטוח כדי לגלות ולהכיר את עצמנו טוב יותר.

טיפול פסיכולוגי אונליין עם מטפלים מנוסים במרכז אתרוג

הטיפול הפסיכולוגי אונליין (בשיחת וידאו, בזום או במערכות אחרות, ואף בטלפון) הוא אפשרות נוחה ופשוטה לפגישה בין המטפל למטופל, אשר יעילותה הוכחה במחקרים שונים וגם בפעילות בשטח. מטופלים רבים העידו שכאשר הטיפול מתקיים בסביבה הטבעית שלהם, הם מרגישים בטוחים יותר ונינוחים.

במרכז אתרוג אנו מציעים גם פגישות טיפול פסיכולוגי אונליין עם צוות המטפלים המנוסים, ללא תלות במרחק גיאוגרפי או במיקום שלכם. הטיפול הפסיכולוגי אונליין במרכז אתרוג מהווה פגישה טיפולית לכל דבר. חשוב להגיע לפגישה בזמן, ולדאוג מראש לפרטיות וסביבה שקטה.

שאלות ותשובות נפוצות – טיפולים פסיכולוגיים במרכז אתרוג בחדרה

  • מפגשי טיפול כוללים שיחות פתוחות עם מטפל מיומן שעוזר לך לחקור את המחשבות, הרגשות והחוויות שלך. אופי המפגש תלוי בגישה הטיפולית הספציפית.

    טיפול בגישה פסיכו-דינאמית הוא טיפול שיורד לשורש העניין במטרה לזהות דפוסים, קונפליקטים ורגשות לא מודעים שמשפיעים על ההתנהגות והחוויה של המטופל ולהפוך אותם למודעים, כך שהמטופל יוכל להיות מחובר אליהם מבחינה רגשית ולפתור אותם.

    טיפול בגישה קוגניטיבית-התנהגותית הינו טיפול ממוקד-בעיה ויש בו עבודה פעילה ואקטיבית יותר על זיהוי של מחשבות, אמונות והתנהגויות מעכבות והחלפתן במחשבות והתנהגויות בריאות יותר. טיפול כזה כולל עבודה אקטיבית הן של המטפל והן של המטופל אשר נדרש גם לשיעורי בית מעת לעת.

  • מספר ומשך הפגישות משתנים בהתאם לצרכים הייחודיים שלך. המטפלים שלנו יעבדו איתך על מנת לבנות תוכנית טיפול מותאמת אישית. אורך של מפגש טיפולי אחד הוא לרוב 50 דקות.

    יש לקחת בחשבון שבדרך כלל טיפולים פסיכו-דינאמיים נמשכים זמן ארוך יותר לעומת טיפולים קוגניטיביים-התנהגותיים.

  • כל צוות המטפלים שלנו הם בעלי הכשרה גבוהה במגוון גישות טיפול ובמגוון רחב של מקרים ומצבים נפשיים.

  • מרכז אתרוג ממוקם בעיר חדרה ומציע מפגשים באווירה נוחה ושלווה במקום מרכזי בעיר, המיועדים לתושבי חדרה, השרון ויישובי הסביבה.

  • פנו לצוות הידידותי שלנו בטלפון או באמצעות הטופס המצורף, והם יסייעו לכם לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית.

השינוי מתחיל כאן

מרכז אתרוג הוא השער שלכם לצמיחה אישית. המטפלים המנוסים שלנו ממתינים לפגוש אתכם במסע האישי שלכם ולתת לכם מענה שמותאם לצרכים הייחודיים שלכם.

אם אתם מחפשים פסיכולוג או פסיכולוגית מומלצים באזור חדרה והשרון, פנו אלינו עוד היום ותוכלו לחוות את הכוח של טיפול פסיכולוגי בסביבה תומכת.

עודכן בתאריך: 21 בינואר 2024

דילוג לתוכן