על חיבוק וגבולות: ספר הורות חדש

"הספר הזה נכתב בהערכה רבה להורים שמפנים מזמנם כדי להגיע אליי… רק כדי לחשוב על הילדים שלהם, ולנסות להבין מה קורה בליבם הקטן, מה הם מרגישים וחושבים, ואיך יוכלו לעזור להם".

– אסנת גרתי, פסיכולוגית קלינית, מחברת הספר "על חיבוק וגבולות"

בספר "על חיבוק וגבולות" תגלו איך לקדם את ילדכם לטיפוח דימוי עצמי חיובי, עצמאות ותחושת מסוגלות אל מול אתגרים בחיים. הספר יכוון אתכם להורות אמפתית ומקבלת כלפי ילדיכם וכלפי עצמכם.

בספר תגלו:

  • מה באמת הילד שלכם צריך כדי לפתח ביטחון עצמי, חוסן אישי ותחושת מסוגלות.
  • מתי חשוב להדגיש אצל הילד את זכות הבחירה ומתי להציב בפניו גבול.
  • איך להפחית את רגשות האשם שלכם ולהיות ההורים שתמיד רציתם להיות.

הספר מומלץ להורים בכל הגילאים, למטפלים ומדריכי הורים. הוא מבוסס על נסיונה העשיר של אסנת בטיפול בילדים בקליניקה, הדרכות הוריות ודוגמאות מחייה הפרטיים כאמא.

אודות המחברת אסנת גרתי

פסיכולוגית קלינית מומחית לילדים ונוער ומנהלת מרכז גרתי לטיפול רגשי בילדים ונוער ברעננה. אסנת הוכשרה כפסיכולוגית קלינית באוניברסיטה העברית בירושלים. עוסקת בהדרכת הורים, בטיפול פסיכולוגי פרטני בילדים ונוער למעלה מ-20 שנה. לצד מפגשים פרטניים, אסנת מלווה מקצועית את הצוות הטיפולי במרכז, מרצה, כותבת ומופיעה בתקשורת בנושאי פסיכולוגיה של המשפחה והילד. נשואה ואמא לשלושה ילדים.

הספר נכתב מתוך אמונה בכוחות שלכם ההורים, המטפלים ואנשי החינוך להבין את הרגשות של הילדים שלכם לשם התערבות יעילה ושיפור ההתמודדות עם הילדים. הוא נכתב כדי לעודד אתכם לחשוב רגשית על הילדים שלכם ולהבין מה הם מנסים לומר לכם, ואיך להענות לזה באופן שיטפח אותם רגשית, יחזק את הקשר ויעלה להם את הביטחון העצמי. כדי לעודד אתכם להקשיב לליבכם, ולתת לכם כלים לעשות זאת.

ספר על חיבוק וגבולותבין הנושאים בספר:

  • איך להתמודד עם פחדים?
  • איך להתמודד עם מריבות  מבלי לפגוע במערכת היחסים?
  • איך להתמודד עם כעסים והתפרצויות זעם?
  • איך להתמודד עם ביישנות?
  • איך מחזירים לילד שלא רוצה ללכת לבית הספר, את הסקרנות ללמידה?
  • האם להתערב במריבות בין אחים?

ועוד…

ספר מלא אנושיות והבנה שכולנו ההורים באותה סירה ואפשר להרגע. אסנת נותנת דוגמאות מחייה האישיים, מספרת על תחושות ודילמות אישיות, וכמובן נותנת גם את הפן המקצועי, בצורה זורמת, ממוקדת וקריאה, בדיוק כמו שספר על הורות צריך להיות. כל מי שיקרא את הספר ירגיש יותר בנוח עם ההורות שלו ויקבל הרבה מאוד נקודות מחשבה להמשך הדרך

ליאת עיני, עורכת ynet הורים

אני קוראת את הספר בהנאה גדולה. לאט לאט מתעכבת על כל משפט. הספר מחזק אותי כאמא, ואת הדרך שלי עם הילדים שלי. זה ספר מקסים, מלא בהומור, כתוב בגובה העיניים. פשוט נהדר!

אני קוראת את הספר כבר כמה ימים ונהנית מכל פרק. ספר קולח, ממוקד, מקצועי, לא מתנשא ולא מעורר אשמה.

קראתי בשקיקה. ספר נפלא מבחינת התוכן, הנושאים שהוא מטפל בהם והסגנון.עושה סדר והגיון בדברים. כהורה זה תענוג לקרוא ספר שמדבר מבפנים על מה זה להיות הורים. עפתי על הספר הזה!

הספר מקסים! כתוב בצורה קולחת ומענינת וממש כיף לקרוא אותו. אני מאוד מתחברת לגישה שהוא מציג בהורות. כל הכבוד!! אני בטוחה שהרבה הורים מאוד יהנו מהספר ויקבלו כלים חשובים להורות.

כאיש חינוך וכאבא אני חושב שזה ספר הורות ממש מוצלח. מעורר מחשבה, קריא, ההבניה שלו מצויינת, ויש בו הרבה דוגמאות מלמדות מהקליניקה ומהחיים.

הספר אצלי כבר חודש וחצי ואחרי שקראתי את כולו, אני מוצא את עצמי חוזר לפרקים שרלוונטיים למה שקורה אצלי בבית עם הילדים. קראתי לאחרונה כמה ספרי הורות, והוא הטוב מבינהם. הוא ממוקד ופרקטי, ברור מאוד לקורא, ופותח את הראש לגישה שונה ממה שהכרתי עד כה.

הילד שלי בן ה-12 אומר לי תמיד "אבל אמא את לא מבינה!". הספר הנהדר הזה הוריד לי כמה וכמה אסימונים על דברים שבאמת לא הבנתי שהוא צריך ממני…

הספר מעודד אותך כהורה להקשיב לעצמך ולא להתבלבל ממה שאחרים חושבים, אבל גם מכוון ונותן כלים ממש טובים איך להבין את הילדים, איך לדבר איתם, ואיך להוביל אותם לכיוון יותר טוב, בלי לשגע אותם, סתם בגלל הקיבעונות שלנו ההורים

דילוג לתוכן